reklama

Vplyv Reality Show

Nechcem, aby to vyznelo arogantne ale mne stále stúpne sebavedomie keď vidím tých niektorých ľudí v podobných show. Uvedomím si aké mám šťastie, že práve ja nie som odkázaný na to, aby som zo seba robil šaša pred celou republikou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Sú ťahúňom televíznej zábavy. Aj keď často nemajú s realitou nič spoločné ako to vyplýva z ich názvu. Mnoho ľudí, tzv. MORALISTOV je proti týmto reláciám. Poučujú ostatných, že tieto show sú primitívne, vulgárne a často, respektíve skoro vždy prekračujú hranice slušného a kultúrneho správania. Podľa nich je to stoka a odpad. Áno, skutočne to tak je. Lenže o to tu vôbec nejde. Reality show sú hneď po spravodajstve druhým najsledovanejším formátom televízií. Inak povedané zdrojom vysokých ziskov. Hoci je to primitívne, vulgárne a nekultúrne to je úplne jedno. Hlavné je, že si túto show pozrie minimálne každý druhý človek. JA nechcem nikoho moralizovať. Aj ja sám si občas takú show pozriem. Je to relax a zábava. Nechcem, aby to vyznelo arogantne ale mne stále stúpne sebavedomie keď vidím tých niektorých ľudí v podobných show. Uvedomím si aké mám šťastie, že práve ja nie som odkázaný na to, aby som zo seba robil šaša pred celou republikou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekto zasa môže argumentovať, že reality show kazia morálku. Tu by som chcel predovšetkým povedať, že na vývoj každého jedinca to môže mať iný vplyv. Tí rozumnejší sa na tom zasmejú a nijako ich to „nepoznačí“.

Zraniteľnejšiu skupinu tvoria menej inteligentní jedinci, ktorý sa začnú správať podľa toho čo v televízií vidia, lebo si myslia, že to tak má byť. Na výchovu týchto ľudí je už samozrejme neskoro. Veď práve oni tvoria plodný základ reality show. Týmto by som nerád niekoho urazil, keďže to môže vyznieť akoby som všetkých hádzal do jedného vreca, lebo sa tam nájdu aj ľudia, ktorý sa chcú iba zviditeľniť pre TV priemysel alebo jednoducho skúsiť čosi nové.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poslednú a najdôležitejšiu skupinu tvoria deti. Tie to ovplyvňuje najviac a skutočne to môže poškodiť ich zdravý mentálny vývoj. Jedinou možnosťou je im takýto program jednoducho zakázať. Aj keď to nemusí vždy pomôcť, pretože sa k tomu môžu dostať ľahko na internete. Zodpovední rodičia sú v týchto situáciách naozaj bezmocní a svoje deti pred tým skrátka neochránia. Ale na druhej strane televízie sú chránené a môžu si od tohto problému umyť ruky, lebo v pravom hornom rohu je nenápadný znak označujúci nevhodnosť programu. Veď to stačí.

Peter Labant

Peter Labant

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý Vám povie o veciach, o ktorých sa inde nedozviete Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu